2013. dec. 7.

Jaime McGuire: Gyönyörű sorscsapás -írta:Maja



Az új Abby tökéletes. Nem iszik, kerüli a káromkodást, a pólói kifogástalan rendben sorakoznak a szekrényében – azt hiszi, elegendő távolság választja el a múltjában rejlő sötétségtől. De amikor megérkezik a legjobb barátjával, Americával a főiskolára, az új élet felé vezető útja gyorsan megváltozik.
Travis izmos testét tetoválások borítják, tipikus laza srác, azt testesíti meg, amire Abbynek szüksége van – és amit szeretne elkerülni. Abby távolságtartása felkelti a kíváncsiságát, és cselhez folyamodik egy egyszerű fogadás segítségével: ha ő veszít, önmegtartóztató marad egy hónapig, ha Abby marad alul a játszmában, Travisnél fog lakni ugyanennyi ideig. Travis nem is sejti, hogy a párjával hozta össze a sors, akármelyikük is nyer.
Szerelem és játék keveredik a népszerű írónő, Jamie McGuire regényében, amely a fiatal olvasók körében nagy népszerűségre számíthat. Ne hagyd ki, játszd meg te is a tétjeidet! Szerinted Abby nyer vagy Travis? Vagy ebben a játékban nincsenek vesztesek?



Nagyon szeretem ezt a könyvet, mert egyszerű, aranyos és olvastatja magát. Tökéletes könyv, ha egy nehezebb olvasmány után, valami könnyű könyvet szeretnél olvasni. Félreértés ne essék, ebben a történetben is vannak komplikációk, de a boldog, vidám, szórakoztató részek lényeges többségben vannak.
A főszereplő lánnyal Abby-vel meglepően könnyű azonosulni. Bár néha egyáltalán nem értettem, hogy mit miért tesz, de ez nem volt nagy probléma. Tetszett Abby kettőssége és hogy a múltját próbálja maga mögött hagyni, de az mindig feltűnik valahol, mint például Travis-ben. A sors mégis összehozza őket. A kapcsolatuk lassan alakul ki, de ez csak még aranyosabbá teszi a történetet, bár néha már a fejemet fogtam annyira odázták bevallani az érzéseiket.
Voltak részek amikor nevettem, voltak részek amikor dühöngtem, amikor olvadoztam vagy esetleg sírás közeli állapotba kerültem (ami könyvek esetében gyakran előfordul velem). Igen, ennek a könyvnek is voltak hibái, de nem foglalkoztam vele, mert az egész történet beszippantott.
Most, hogy kiolvastam többször is Travis Maddox  neve is felkerült, arra a listára ahola kedvenc férfi szereplőim vannak. Persze tudom, hogy ilyen srác nem létezik, de annyira édes volt azt olvasni, hogy a nagymenő tetovált srác teljesen odavan egy lányért és állandóan Galambnak hívja, sőt néha talán túlontúl édes volt és átment nyálasba, de Travis nagyjából a könyv végéig megtartotta a rosszfiú imidzsét. Travis nagyon érdekes személyiség nem tudjuk, hogy mitől vannak azok a hihetetlen hangulatingadozásai. Szerencsére a Veszedelmes sorscsapásban az írónő Travis szemszögéből írja le a történetet. De ez még a jövő zenéje, de addig is jó olvasást mindenkinek, mert ezt a könyvet kár kihagyni! 


Pár kedvcsináló idézet:
– Egy Porschéval jársz?
– Ez nem egy Porsche. Hanem egy Porsche 911 GT-3-as. Nagy különbség.
– Hadd találgassak: életed nagy szerelme? – idéztem Travis megjegyzését a motorjáról.
– Nem, csak egy autó. Az életem nagy szerelme az a nő lesz, aki a vezetéknevemet viseli.
***
– … Menj haza.
A szemöldökét ráncolta. – Te vagy az otthonom.
***
– Igyunk a szarzsákokra! – intett Brad felé. – És a lányokra, akik összetörik az ember szívét – hajtott fejet előttem. Elhomályosult a tekintete. – És a maximálisan, kibaszott borzalomra, hogy az ember elveszíti a legjobb barátját, mert annyi esze sincs, hogy ne szeressen bele!
U.i.:  Olyan sok jó ötlet van a bloggal kapcsolatban csak a rengeteg tanulásnak köszönhetően nem nagyon tudtuk még ezeket az ötleteket megvalósítani, de ha mindannyiunknak lesz egy szabad szombatja, megpróbáljuk megcsinálni az új dolgokat, de addig rengeteg könyv van, amit még ajánlani tudunk. Na, sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése