2013. dec. 8.

Könyvmolyképző akció - Álomadvent

Sziasztok! Ez nem egy kritika, szerintem nagyon fogtok neki örülni! A könyvmolyképző facebook oldán lettem figyelmes erre az írásra:

Éhezők viadala rajongó vagy?

Elolvastad már a sorozatot és valami hasonlóra fájna a fogad? 

Akkor bátran keresgélj nálunk! 


Ráadásul, most 38% kedvezménnyel vásárolhatsz be adventi akciónk keretein belül ebből a műfajból.

KÖZTÜK A HAMAROSAN MEGJELENŐ ANGELFALLT IS! 



Mivel én jelenleg is az éhezők viadalát olvasom, nagy örömmel fogadtam a hírt. A Legendát Marie lu-tól már régebben kiszemeltem magamnak, a Csúfokra pedig pár napja találtam rá interneten és gondolkodtam rajta, hogy majd megveszem. Ezt a szerencsét! Még van néhány könyv ami érdekel, de az előző kettőt biztos megrendelem.
Remélem kihasználjátok az alkalmat 38% kedvezménnyel ritkán lehet ilyen jó könyveket rendelni. Az akció december 13-án, éjfélkor lejár, igyekezzetek!
LINK

A kedvezményes könyvek listája:

  • Angelfall – Angyalok bukása - Susan Ee
  • World War Z - Zombiháború - Max Brooks
  • Prodigy - Született tehetség - Marie Lu
  • A napszemű Pippa Kenn - Kemese Fanni
  • Legenda - Marie Lu
  • Legenda vagyok - Richard Matheson
  • Csúfok - Scott Westerfeld
  • Szépek - Scott Westerfeld
  • Különlegesek - Scott Westerfeld
u.i.: Ajánlom még figyelmetekbe a Könyvmolyképző karácsonyi ajándékát, az álomadvent kalendáriumot, ami minden nap valamilyen új meglepetéseket tartogatnak számunkra. Ha látni szeretnéd, kattints IDE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése